Über mich
mr norman lynch
Hi this is my profile, i am Norman. I have been taking photos for the past mmmm49 years at least and got into digital about 5 years ago i joined this group about 2 months back but been active the last 3 weeks and hope to meet some friends and learn from others as you are always learning new tricks and perspectives. I am married and now retired so have the chance to explore further with the subject. I am from the N.E. of England, a photographers mecca Northumberland. The land of castles beaches and steeped in history.




Pfriemer 20. April 2026, 13:21
Hello dear Norman, thanks a lot for your interest on my photostream and your appresiation. I like to tell you my thanks being my photofriend, regards Wolfgnaggeraldzumpf 9. April 2026, 15:20
Hallo Lymky, vielen Dank fürs Favorisieren und dein Lob.LG Gerald
jogicologne 8. April 2026, 10:31
thx :) und LG. JogiPizzabeck 6. April 2026, 9:35
Vielen Dank für dein Lob!Nordlicht1975 31. März 2026, 20:45
Besten Dank für Dein Lob an mein Motiv.Duke1 30. März 2026, 11:08
Danke für dein Lob .LG JürgenLuemark 29. März 2026, 22:54
Herzlichen Dank für Dein Lob zu meinem Foto „Mmmh...“Gruss Mark
Pizzabeck 29. März 2026, 13:21
Vielen Dank für dein Lob!Anpet 28. März 2026, 22:03
Your photos are beautiful.LG Anja
Bernd Rauch 27. März 2026, 20:53
hallo norman,ich bedanke mich für deine
vielen lobe und wünsche dir
noch einen schönen abend...
lass es dir gut gehn... :-)
lg bernd
Freddy 084 19. März 2026, 21:19
Vielen Dank für dein Lob (Im Abflug) LG FalkUwe Kammann 19. März 2026, 10:29
Vielen Dank für die Lobe meiner Bilder.LG von Uwe
Roberto Parducci 17. März 2026, 14:31
Grazie molto gentile ciaoClarsicht 15. März 2026, 20:57
Dankejabri 12. März 2026, 17:08
Besten Dank für dein Lob.VG jabri