viola d - Fotos & Bilder - Fotografin | fotocommunityProfil von viola d - Fotografin viola d [fc-user:1607321] - "I photograph to see what the world looks like in photographs." Garry Wingrand "To see a Worl
Füge den folgenden Link per 'Einfügen' in das Kommentarfeld der gewünschten Konversation im Messenger ein, um dieses Profil in der Nachricht zu versenden.
Witaj,
dziekuje za komentarz.
Straszne to bylo wracac z urlopu do pracy. Ot co.... :-(
A une, znaczy mieszkancy Bad Gastain, maja malo miejsca w poziomie. To i sie pna w gore.
Pozdrawiam
Jakub
Im fully agree with your comment wich I thank, sometimes I wonder through the forest, looking for the uncertain, now and then I find these beauties frankly speaking I don't care if is a Poppie or not..I love to watch them..I met a diverging road and chosen the less travelled it was, that made all the difference Mr.R.frost.
QBA 22. März 2016, 12:48
Witaj,dziekuje za komentarz.
Straszne to bylo wracac z urlopu do pracy. Ot co.... :-(
A une, znaczy mieszkancy Bad Gastain, maja malo miejsca w poziomie. To i sie pna w gore.
Pozdrawiam
Jakub
Grégory Parellada 10. März 2016, 16:29
Thank you for visiting my galery!
Best
Greg
Certeau Dominique 8. März 2016, 8:26
Merci pour ton appréciation.
Bonne journée.
Amitiés.
DOM.
Certeau Dominique 2. Februar 2016, 10:11
Pas facile de rester fidèle au N&B.
Merci de ta visite et du commentaire.
Amitiés.
DOM.
Carlos García Jiménez 27. Januar 2016, 17:54
Hello ViolaIm fully agree with your comment wich I thank, sometimes I wonder through the forest, looking for the uncertain, now and then I find these beauties frankly speaking I don't care if is a Poppie or not..I love to watch them..I met a diverging road and chosen the less travelled it was, that made all the difference Mr.R.frost.
Thanks
Carlos
++
† Remesco 24. Januar 2016, 19:11
Danke, MerciAmitiés
A l'aube
† Remesco† Remesco 10. Januar 2016, 11:11
Merci, ViolaAmitiés
Swiss
† RemescoEdi Ogris 31. Dezember 2015, 0:55
Zum Jahreswechselwünsche ich Dir einen guten Rutsch in ein gesundes und erfolgreiches Jahr 2016
Grüße aus Tirol
EDi
Max13 24. Dezember 2015, 14:02
Hallo Viola,ich wünsche dir fröhliche Weihnachten LG maxFröhliche Weihnachten.....
Max13Adele D. Oliver 23. Dezember 2015, 2:24
all my sincere wishes for a peaceful and joyous festive season !!!Season's Greetings To All
Adele D. OliverSeason's Greetings,
Adele
HYZARA 22. Dezember 2015, 19:12
Liebe ViolaIch wünsche Dir FROHE WEIHNACHTEN
Mit HERZLICHEN Grüßen
HYZARA
Ivan Zanotti 21. November 2015, 19:51
Grazie del commento Viola un saluto Ivancatherine Berthe 15. November 2015, 19:55
thank you so much !!!!!! catherineCerteau Dominique 11. November 2015, 7:51
Le temps passe mais le souvenir reste.
Merci de ton regard.
Bonne journée.
Amitiés.
DOM.
† Remesco 9. November 2015, 23:14
Merci beaucoup, ViolaAmitiés
Reflet et couleurs
† Remesco