Diese Website verwendet Cookies, um verschiedene Funktionalitäten bereitzustellen, Anzeigen zu personalisieren und Zugriffe zu analysieren. Durch die Nutzung dieser Website erklärst Du Dich damit einverstanden, dass Cookies verwendet werden. Weitere Informationen  OK

Was ist neu?

Willibald Moppenheimer


Free Mitglied, Fischbachau
[fc-user:464532]

Über mich

Ich bin der Willibald und hab an Hof bei uns dahoam. Ich bin gern do draußen in der Natur, mir hom ja no ebsch weilche. Und weils do bei uns so schä is, des mecht i eich zoang, wenn i deif.

I benutz den Apperat von meim Sohn, der is grod draußen und duad mahn.

Willi.

Ich möcht' hier auch gerne meine Frau, die Ursula ganz recht herzlich grüßen. Sie hot grod an Verband um die Fiaß herum und is leidend.

I bin ja ned oft do, weil i hob zum doa, aber i mechat eich song, dass es der Ursula jetzt scho wida geht, und sie ko a scho wida in Stoill und Kiah melkan.

Ahso, i woilt no song, i bin fei schon 83 joar und i suach koa Frau nimma ned.


Kommentare 1

Vergeben
  • 0 Favoriten
  • 0 Lobe
  • 0 Kommentare
Erhalten
  • 1 Favoriten
  • 0 Lobe
  • 38 Kommentare