Mirjam Gfeller


kostenloses Benutzerkonto
[fc-user:1105587]

Über mich

hallo zämä!

so viel zu meinen pics: ich bin ne Amateurin und verstehe nicht wahnsinnig viel vom photographieren...
jedoch habe ich ein auge für spezielle motive...

ich finde es atemberaubend, wie unsere welt gemacht ist... deshalb halte ich hin und wieder ein paar details fest!

enjoy my pics

ich bin ein naturmensch, welcher action und sport liebt...so viel zu meiner person!

:-)

Kommentare 2

  • Claudia Graf 5. Januar 2008, 19:05

    Jä gug iis, ds Miggeli toucht o id Fotowält vor fc ii :-). Härzlech Wiukomme! Super Sach, dass du o da bisch! Du hesch nämlech hammermässig gueti Afrikabiudeli! Fröie mi scho weni de o säuber uf däm warme Kontinänt cha umeknipse ;-), gli gli...!!!
    Dini Mitstudäntin ;-)
  • Mirjam Gfeller 5. Januar 2008, 18:22

    Schwizerländerin
  • 0 0
  • 27 20
Erhalten / Vergeben

Kenntnisse