Hi Edgar,
many thanks for the compliment. you, too:) Will keep an eye on your pictures if you allow. I think I can learn quite a bit:)
Many greetings to Amsterdam. Lovely city!
Cheers
Conny
Ja, Edgar, ik denk van wel. En als je ooit in de buurt bent mogen wij graag samen op fototocht gaan...Ik heb er niets tegen nog van jou te leren ;-)
Groetjes Yvette
Heel bedankt, Ed.
Ik hoop je hebt ook nog dromen ;-)
Tot gauw...
(Ik zie, ik ben de enige, die jouw profiel hier dicht spamt) :-( Ik hoop het is niet erg...
Hi Edgar,
bedankt! Ik heb het profielfoto zo bewerkt, dat het op een olieschilderij lijkt. Zie je dat? Mooi dat het jou bevalt...
Ik heb maar een heel simpel programma ervoor. Ik denk dat jij er nog meer kan doen met je programmas
;-)
Lieve groetjes Lotta
Conipa 12. August 2010, 14:45
Hi Edgar,many thanks for the compliment. you, too:) Will keep an eye on your pictures if you allow. I think I can learn quite a bit:)
Many greetings to Amsterdam. Lovely city!
Cheers
Conny
Antonio Saponaro 11. August 2010, 12:27
Amorgos 003
Antonio SaponaroThank you very much Edgar!
Regards, Antonio.
Linda Felkel 10. August 2010, 23:51
Thanks very much for your kind remark!Regards from Germany!
Linni
Zwischen den Schauern 1
Linda Felkelredfox - photo - art 10. August 2010, 18:29
Hallo Edgar,recht herzlichen Dank für deine Anmerkung zu meiner Arbeit.
LG.Udo
Andrea ES 5. August 2010, 11:42
Hello Edgar,thank you for the compliment.
Lg Andrea
Anja Kaim 3. August 2010, 19:14
Hello Edgar, Thank you for the the compliments about the "Rügen" Picture. AnjaHelen Men 29. Juli 2010, 8:17
Hi Edgar,Thank you very much for your nice comments :)))
Hugs
Helen
Helen Men 20. Juli 2010, 16:13
Thank you! ))I am AB 11. Juli 2010, 16:56
Thanks for your comment. Greeting from cologne!Andreas
Lotta-Yvette 14. Juni 2010, 19:45
Ja, Edgar, ik denk van wel. En als je ooit in de buurt bent mogen wij graag samen op fototocht gaan...Ik heb er niets tegen nog van jou te leren ;-)Groetjes Yvette
Michaela Meusel 13. Juni 2010, 23:06
Hello Edgar,thank your for your writing to my picture.
Micha
Lotta-Yvette 4. Juni 2010, 12:23
Heel bedankt, Ed.Ik hoop je hebt ook nog dromen ;-)
Tot gauw...
(Ik zie, ik ben de enige, die jouw profiel hier dicht spamt) :-( Ik hoop het is niet erg...
Lotta-Yvette 2. Juni 2010, 13:30
Bedankt Edgar.Hier zie je de rest van het huis als jij wilt ;-)
http://www.gruene-zitadelle.de/
Lotta-Yvette 17. Mai 2010, 10:03
Dank je wel Edgar voor deze informaties...Nu ben ik toch wat trots op mijn historische foto ;-)Groetjes
Lotta-Yvette 10. Mai 2010, 8:26
Hi Edgar,bedankt! Ik heb het profielfoto zo bewerkt, dat het op een olieschilderij lijkt. Zie je dat? Mooi dat het jou bevalt...
Ik heb maar een heel simpel programma ervoor. Ik denk dat jij er nog meer kan doen met je programmas
;-)
Lieve groetjes Lotta