Wir verwenden Cookies, um Inhalte und Anzeigen zu personalisieren und die Zugriffe auf unseren Webseiten zu analysieren. Außerdem geben wir Informationen zu Deiner Nutzung unserer Webseiten an unsere Partner für Emails, Werbung und Analysen weiter. Details ansehen

Was ist neu?
Wann de Musik voabei is

Wann de Musik voabei is

364 1

Ernst Buchmann


Free Mitglied, Wien

Wann de Musik voabei is

Wann de Musik vuabei is
Gibts nimma vü zum Sogn
Do steht ma ganz allaa do
Und fangt se an zum Frogn:

Hob i kriagt wos i woin hob
Oda hob i kriagt wos i vadien
Wü i des wos i kriagt hob
Oda wü i ganz woanders hin

Wann de Musik vuabei is
Is ois wos zum Sogn gibt gsogt
Dann steh i do im Finstan
Allaa mit ois wos mi obetrogt

Wü i des auf wos i gspoat hob
Oda is des genau des wos mi stiat
Wü i nua no zfriedn sei und oid wean
Oda gibts no wos des mi so richtig pockt und riat

Wann de Musik vuabei is
Wü i de Engeln singa hean
Wann de Musik vuabei is
Wü i vua Freid so richtig rean
Wann de Musik vuabei is
Wü i tanzn ois wia bled
Wann de Musik vuabei is
Wü i schrein so laut wias geht
Wann de Musik vuabei is
Wü i gspian, daß i mi gspia
Wann de Musik vuabei is
Wü i des ois zsamm nua mit dia
Wann de Musik vuabei is

(Dr. Kurt Ostbahn)

Kommentare 1

  • Helena Ludwig 17. September 2004, 9:03

    Der Herr Dokta..... Fein! Falls er doch wieder mal auftreten sollte, weiß er jetzt ja wo er die nötigen Sonnenbrillen herbekommt. ;-)
    Die Kontraste hast Du fein hinbekommen. Überhaupt ist die Kombination Kristall und Sonnenbrillen ziemlich ungewöhnlich.
    LG
    HELENA

Schlagwörter

Informationen

Sektion
Klicks 364
Veröffentlicht
Sprache
Lizenz