dpresken


kostenloses Benutzerkonto, Worms
[fc-user:1767206]

Kommentare 2

  • Armin Becker 26. April 2012, 18:06

    so I am the first here to give some
    comment to your photos, and now
    I become aware that I'd better done
    it in english :) yw
  • dpresken 21. März 2012, 10:21

    Ich bin ein Hobby-Fotograf lebt in Worms, ich liebe das Fotografieren und Üben mit neuen Ideen. Ich genieße es wirklich unter Nachtaufnahmen und das Experimentieren mit Licht Malerei.
    Ich für meine schreckliche Deutsch entschuldigen, aber ich bin ein Amerikaner in Deutschland und langsam die Sprache zu lernen.

    I am a hobbyist photographer living in Worms, I love taking photos and practicing with new ideas. I really enjoy taking night photographs and experimenting with light painting.
    I apologize for my terrible German but I am an American living in Germany and slowly learning the language.
  • 0 0
  • 0 1
Erhalten / Vergeben

Kenntnisse