Diese Website verwendet Cookies, um verschiedene Funktionalitäten bereitzustellen, Anzeigen zu personalisieren und Zugriffe zu analysieren. Durch die Nutzung dieser Website erklärst Du Dich damit einverstanden, dass Cookies verwendet werden. Weitere Informationen  OK

Was ist neu?
Zweites Frühstück

Zweites Frühstück

248 8

Helgard Gengnagel


Free Mitglied, Versehen

Zweites Frühstück

Inzwischen habe ich herausgefunden, um was für ein Kerlchen es sich hier handelt. Es ist ein Anartia jatrophae (white peacock).

Kommentare 8

  • Der Könich 1. November 2009, 6:01

    hiazt hab i gmoant, du mechadst an iwasetza aufessn ... :O)
    ja, so mochan mia des ... und hiazat weads zeit fia mi, das i ins bett kimm, a geheime kabinettssitzung, de wo de ganze nacht dauat hot ... morgn und iwamorgn a numoi ... bledsinn: heit und morgn moa i hoit ... as regiern is scho a gfrett ...
    :O)
  • Helgard Gengnagel 31. Oktober 2009, 21:56

    Jo Kini,
    nachad wern ma hoid an Ibasetza brauchn.
    Dea ko ja dann aaa an Kuchn hoin, wemma den aufgessn hom. Nochad duad dea in seim Lemn wenigstns oamoi aa wos gscheids.
  • Der Könich 30. Oktober 2009, 5:34

    des is jetzat fei schlecht, weil ja unsa traudl ois ko ... netta hochdeitsch ned ... :O))
    do brauxt an iwasetza, ganz kloa ...
    .
    .
    .
    *klatsch* AUA! ... des woa a witz! ... *grummel was von ungerechte welt und gemein und humorlos und ...*
  • Helgard Gengnagel 30. Oktober 2009, 0:21

    hey Traudl,

    kloar muaßt Hochdeitsch redn mit mia. Wos andas ko i nimma verstehn, woast.
  • Traudl H 28. Oktober 2009, 18:57

    ja mi host ghaut, wos is'n er für oana?? :-) :-)
    Geht's noch mit deinem Bayrisch??? ned dass i dann beim Kaffä no Hochdeitsch redn muas!
    LG Traudl
  • mobra 28. Oktober 2009, 13:58

    ist eigentlich egal wie er heißt, für eine schöne Aufnahme hat er doch stillgehalten und nun ist er archiviert.
    lg mobra
  • Helgard Gengnagel 22. Oktober 2009, 0:26

    Dotty,
    gleich hier um die Ecke, Luftlinie vielleicht 4 km entfernt.
    Aber ich habe keine Ahnung, was das für einer ist. Er war nur so nett so lange still zu halten, bis ich auf den Auslöser gedrückt hatte. Dann flog er weiter, bevor ich ihn fragen konnte...
  • dottydoc 21. Oktober 2009, 23:21

    Helly, wo hast Du den denn aufgegeabelt...?
    dotty

Schlagwörter

Informationen

Sektion
Klicks 248
Veröffentlicht
Sprache
Lizenz