Diese Website verwendet Cookies, um verschiedene Funktionalitäten bereitzustellen, Anzeigen zu personalisieren und Zugriffe zu analysieren. Durch die Nutzung dieser Website erklärst Du Dich damit einverstanden, dass Cookies verwendet werden. Weitere Informationen  OK

Was ist neu?

Legolas1709


Pro Mitglied, Hardt

Schloss Weikersheim

...oder der hohenloher Beitrag zum Thema "schöner Wohnen".
Ein wunderschöner Park, auch "klein Versailles" genannt.
Innenbesichtigung folgt zu gegebener Zeit, dafür war das Wetter am 04.05.2014 einfach zu schön. Sicherlich im Sommer noch schöner, wenn alle Wasserspiele laufen, aber auch so auf jeden Fall einen Besuch wert, vor allem wenn man Glück hat und nicht so viele Menschen dort raumlaufen :-)

Danke für einen schönen Ausflug!

PS: Wer mehr wissen möchte: http://www.schloss-weikersheim.de/

Für Armin :-)
Für Armin :-)
Legolas1709

Kommentare 6

  • Jü Bader 9. Mai 2014, 9:51

    Sehr schön ist dieser Blick über den Barockgarten auf das Schloss. Ich sah im April eine Sendung "Im Tal der Tauber - von Wertheim nach Rothenburg mit einem ausführlichen Bericht über Weikersheim. Ich war auch schon dort, fotografierte damals aber nicht...
    lg jürgen
  • Piet der Bär 6. Mai 2014, 20:38

    Sehr schöne Aufnahme, Rahmen könnte etwas kleiner sein.
    Ich war noch nicht da, aber nur vom Bild gefällt mir mein Versailles (oft besucht) doch noch besser.
    GLG Piet
  • Alfi54 6. Mai 2014, 12:07

    Postkartenmotiv ... schöne Bildaufteilung ... LG Alf
  • Andreas Liwinskas 6. Mai 2014, 7:26

    Einmalig !!! ...LG Andreas
  • Brutus- 5. Mai 2014, 22:38

    A lámhaigh taibhseach Is maith liom i ndáiríre
    Tá an smaoineamh go Níorbh fhéidir liom a bheith i do gcomharsanacht Líonann dom le háthas agus sonas


    Deep i mo chroí níl caisleán síscéal ,
    le túiríní agus móta agus Ridirí ar horseback !
    Ligeann dheis sprioc ag an droichead in aon duine ,
    agus gardaí ag an mbealach isteach a riamh ina n-aonar Agus seasamh ann !
    I ngach túr , garda a overlooks gach rud
    agus fiú i bhfad sular Feiceann go seolann a teachtaire .
    Na doirse agus na barraí soladach agus trom go leor ,
    atá mar bulwark anseo agus a dhéanamh a lán dá cuid !

    Cén fáth go bhfuil Caisleán daingnithe agus dhiúltaítear rochtain ?
    Cén fáth go bhfuil gach rud ar an airdeall nuair a cur chuige duine éigin ?
    Duine ar bith a bhfuil cónaí uirthi laistigh de na ballaí , nuair a cheadaíonn sé ar aon ?
    Cé atá ag iarraidh a bheith suaite ann agus uaigneach taobh istigh ?
    Nó an bhfuil ghabh sé fiú sa teach seo d'aois
    agus ní dhéanaimid aon duine dó dul , níl sé amuigh ansin ?
    Ní mór duit a iarraidh go , tá a fhios agat é , ach i bhfad ó shin ,
    mar a fhios agat taobh istigh fada chónaitheoirí an chaisleáin ann ?

    Tá tú , an gheata stormed ach le do gáire ,
    le do fuála ' agus teas , na gardaí a piled suas go tapa ,
    Do aoibh gháire álainn agus do shúile breathnú
    lig na doirse ar geh'n agus rud ar bith ar siúl ar ais ort !
    Bhí sé mo chroí istigh ann , is dócha i bhfolach ar feadh na mblianta ,
    You've tá woken suas le do grá seo codlata !
    Sleeping Beauty phóg an gcéanna , is follus anois a fheiceáil
    conas álainn é grá nuair a bheidh an croí touching !

    Is breá liom tú
    Nechtan
  • Margot Bäsler 5. Mai 2014, 22:25

    Hallo Christine - ein herrliches Motiv zeigst du uns - und das alles im schönsten Sonnenschein mit fabelhaftem Blumenschmuck.
    ---LG Margot---

Schlagwörter

Informationen

Kategorie
Ordner s´Frankenländle
Klicks 416
Veröffentlicht
Lizenz

Exif

Kamera Canon EOS 500D
Objektiv ---
Blende 10
Belichtungszeit 1/400
Brennweite 18.0 mm
ISO 100