Zurück zur Liste
bolide mit gackerl

bolide mit gackerl

7.980 5

Peter Redl


Premium (Complete), Wien

bolide mit gackerl

Vorsicht, dieses Bild stelle ich meiner Erklärung wegen ausschließlich für Wiener herein.

Eine denkbare Familienepisode: Mitwirkende: Vater Josef, Mutter Maria, Sohn Rupert, Hund Django.
Mutter: Bäpi, geh äußaln, ich glaub, da Djano muass scheißn.
Vater: Jo, glei, Mitzl, hom ma no sackln füas gackerl?
Mutter: Naa. Owa, geh aweng weida weg vom Hausdor und schau hoit, dass aich nimond sicht.
Vater: Jo. Sonst nowos?
Mutter: Jo. Geh nimm glei a des Foahaudo vom Rupi mit, des is scho z’kla füa unsan Pankert.
Vater: Und wos soi i damit mochn?
Mutter: Stö‘s irgendwo hi, irgand a Tschusch wird’s schon brauchn känna.
Sohn: Das muss man ordentlich entsorgen.
Mutter: geh spün.

Und dann habe ich am Pfingstmontag in der Klosterneuburger Straße diesen Fund gemacht.

Kommentare 5

Informationen

Sektionen
Ordner Dies und Das
Views 7.980
Veröffentlicht
Sprache
Lizenz

Exif

Kamera DC-G9
Objektiv OLYMPUS M.12-40mm F2.8
Blende 7.1
Belichtungszeit 1/50
Brennweite 40.0 mm
ISO 200