Annemarie Mühlethaler


kostenloses Benutzerkonto
[fc-user:15478]

Über mich

I bi d Muetter vor Susann und d Schwiegermuetter vomHeinz. I tue leider nid fotografiere, aber ¨ha Ufröid a de Foto vo üsne Ching. Mir sii zlescht Johr zäme in Bali gsi , sii ganz vernarret i die Insu. Syt es paar Wuche hei mir e Laptop. Mir sii beidi 74 Johr alt, aber gäng gwungerig für alls Nöis, und Internet und e-mail dünkt üs e wunderbari Sach. I bi gärn unger Lüt, bi gsprächig wie my Tochter und läbe gärn. I würdi gärn 100 Johr alt, wett gärn ou die nöchschti Expo go bsueche

Kommentare 2

  • Annemarie Mühlethaler 22. August 2002, 14:16

    Ich möchte mich für mein Berndeutsch entschuldigen. Wer mich nicht verstanden hat: Ich bewundere die Fotos meiner Tochter und meines Schwiegersohnes und freue mich, nächstes Jahr wieder mit Ihnen nach Bali zu verreise . Die "Insel der Götter" besuchen wir dann schon zum 6. Mal. Meinem Indonesisch wirds gut tun. Sampai bertemu lagi!
  • Heinz Lack 21. August 2002, 8:22

    hallo mammy!
    schön, dass du jetzt auch in der fotoagenda mitmachst, wenn auch ohne fotos. aber wer weiss... wir freuen uns jetzt schon, dass wir nächstes jahr wieder zusammen nach bali reisen werden, sonne, meer, essen, trinken, nichtstun, genuss pur! und natürlich hoffen wir auch, dass du 100 jahre alt wirst, damit wir dich noch ganz lange bei uns haben und dich geniessen können. und daddy natürlich auch!
    ganz liebe grüsse
    susie
    p.s. in der fotoagenda musst du eigentlich hochdeutsch schreiben, sonst verstehen dich ca. 98% der mitglieder nicht...
  • 0 0
  • 0 1
Erhalten / Vergeben

Kenntnisse